hur sjukt får det bli

läste precis den här artikeln på aftonbladet.se som handlar om att soldater, under revolten i egypten, utsatte kvinnor för s.k. "oskuldstester". detta för att det skulle bevisas att kvinnorna inte var oskulder, för då kunde de inte anklaga soldaterna för våldtäkt. för det första ställer jag mig frågan om man inte kan bli våldtagen om man nu redan har legat med någon? för det andra undrar jag HUR SJUK FÅR MÄNSKLIGHETEN LOV ATT BLI?? oskuldstester what so ever är helt vrickat.

igår läste jag en annan artikel på aftonbladet.se där det beskrevs hur en kvninna i indien eller pakistan hade skurit penisen av en man som försökte våldta henne. penisen var dessutom inlämnad som bevis mot mannen. hurrade inombords när jag läste detta. faktiskt. jag är egentligen inte för våld i någon form men våldtäkstmän (och pedofiler såklart) ska fan bara ha det! spread the word och jag skulle tro att färre män skulle våga utsätta en kvinna för våldtäkt eller våldtäktsförsök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0