sista året...

sammanfatta året som gått? nej, tror att jag struntar i det. är man väldigt intresserad så kan man läsa tidigare inlägg i bloggen. dock kan jag säga att året var bra till största delen.

nyårsafton kan iofs vara värd att nämna. hade en väldigt trevlig och mysig kväll hemma hos bästa sandra och micke. härligt sällskap, god mat och gott att dricka. jag är nöjd :)

har precis skrivit färdigt min hemtenta. och snart är den här kursen slut. mycket märklig känsla att jag nu bara har två terminer kvar att plugga. det har gått så snabbt. vårterminen kommer att ägnas åt fritidspedagogik och specialpedagogik. ska bli kul och intressant. :) till hösten, sista terminen, blir det slutpraktik och examensarbete. och sen förhoppningsvis jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0