träning

idag har jag faktiskt varit och tränat. fina bella ringde och undrade om jag ville med till gymmet. det ville jag ju så då kom hon och hämtade mig. jag har ju inte tränat på evigheter så jag tänker som så att det kan vara en bra idé att börja lite lugnt. rodde 2x2000 meter, fick en skittid men det kanske inte är så konstigt med tanke på hur längesen det var jag gjorde nåt över huvud taget... och så cyklade jag en kvart. nu har jag ont i benen.

men trots att jag är rätt missnöjd med mig själv och min insats så tänker jag inte lägga av den här gången, det kan ju trots allt bara bli bättre från och med nu. jag tänker hänga med bella till gymmet så ofta jag kan för det är faktiskt dags att göra nåt åt mig själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0