föreläsning

sitter på föreläsning. som handlar om arbete på fritidshem, det jag vill göra när jag blir stor. men trots att ämnet verkligen borde tilltala mig och trots att förelsaren är helt okej så kan jag inte alls förmå mig att fokusera på vad det är hon faktiska säger. trött, är jag. helt overkligt trött trots att jag ändå gick och la mig tidigt igår. och så är det kallt. kallt, kallt, kallt.

hm... föreläsaren berättar precis om ett barn som ritade serier om hur han dödade henne och andra på fritidset. och hon hakade på den idé och gjorde en liten film där hon dödar honom. och i sin tur gör han en film där han dödar henne igen. hur ska man reagera på detta då? ska man reagera? för min egen del kan jag tycka att det hela är lite makabert. fast min humor är ju faktiskt lite makaber och morbid emellanåt.

vill att det ska bli nästa vecka så att jag får vara på mitt fritds med mina goingar! måndag kommer att bli en bra dag då jag får jobba och kan fokusera på att vara i verksamheten med kidsen utan att ha ngån fånig vfu-uppgift som ska lösas. känner mig verkligen helt och hållet på riktigt färdig med skolan nu! vill bara börja jobba!

mest av allt just nu längtar jag efter sol coh värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0