rösta

har varit och röstat idag, vilket såklart är en självklarhet. men vilka som skulle röstas på var faktiskt inte lika självklart.

reinfeldt och hans kompisar är inte riktigt min grej och björklund som utbildningsminister har varit en mardröm. så då gick hela det blocket bort.

jaha och sen då? inget parti har känts helt rätt för mig. och jag tycker att sådana här stora och viktiga beslut blir tråkiga när det tillslut blir så att man får ta det som är minst dåligt..

men i vilket fall som helst så har jag gjort min plikt och röstat. och jag hoppas att fler har gjort det. och ännu mer hoppas jag att folk har haft vett att rösta så att sd inte kommer in i riksdagen.
blir förbannad, lessen och faktiskt lite rädd när jag tänker på hur troligt det faktiskt är att det partiet tar sig igenom den här gången. jag kan inte för mitt liv förstå hur folk som röstar på dem tänker..

Kommentarer
Postat av: Bella

Nämen du måste ju berätta vilka du röstade på! :D Kommer att grilla Tord nästa gång vi träffas, ingen som röstar på Fp kommer undan :P Haha

2010-09-19 @ 15:38:43
URL: http://bellastyckotank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0