hur blir det nu?

försökte förbereda mig på det här, men nu inser jag ju att jag innerst inne inte kunde tro att det här skulle hända, att sd skulle ta sig in i riksdagen. 5,7 % av svenska folket tyckte att de skulle det. men hur, hur, hur tänkte de där? vill så gärna tro att det beror på okunskap och att när de inser vad sd går för så kommer det partiet att åka ut med buller och bång nästa val. säger ofta att okunskap kan vara det värsta som finns näst ondska. men faktum är faktiskt att okunskap kan man råda bot på.

ledsen är jag nu. känner mig helt kall inuti. än har jag inte gråtit. men det kanske kommer när den här "bedövningen" släpper, för det är faktiskt så jag känner mig. bedövad. kan inte riktigt ta in att det faktiskt har hänt.

hur blir det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0