på begäran

fick höra att jag borde blogga oftare men som jag sagt tidigare så har jag just nu inget nytt att tillföra världen. trött och less på det mesta och att jag bara gnäller här kan helt omöjligt glädja nån. trevlig läsning blir det iaf inte..

men ok. igår var det bra iaf. kusin adam ringde och tyckte att vi skulle träffas, vilket såklart var en bra idé. så han och hans fina sambo bella kom och hämtade mig och sen åkte vi hem till törning, via adams mamma. när vi hade varit hos törning ett tag bestämde vi oss för att åka nånstans för att äta middag. harrys blev det och jag åt en väldigt god burgare, till den drack jag en öl som satt där den skulle.
som vanligt när vi träffas så skrattades det mycket. längtar mer och mer till att adam och bella får tillgång till huset de har köpt här. ser verkligen fram emot att de f.o.m. januari kommer att bo här i närheten :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Yes, du gav dig! :D

Idag är det exakt två månader kvar! Längta, längta! :D

2010-11-07 @ 18:30:47
URL: http://bellastyckotank.blogg.se/
Postat av: Annelie

Härligt med sånt gott sällskap! :) Det lyfter en verkligen!



Haha, tack för det du skrev inne hos mig. Jag kan inte annat än bara skratta just nu åt hur mitt liv kretsar kring någon jag aldrig sett och som dessutom inte verkar vilja komma ut :P Men det som väntar på nåt gott, som alla säger...



Hoppas du får en mysig helg! :)

Kram

2010-11-12 @ 19:18:20
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack, Anna! Roligt att du tycker om hur jag skriver! Tack tack! :D

Vad lustigt, för vi har många gånger sagt till varandra, att just den låten du länkade till stämmer så bra å oss ;)



Hoppas du får en härlig fredag! :)

Kram

2010-11-19 @ 09:00:45
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0