ge mig solen!

det blir inte så mycket nu. beror nog mest på att det inte är så mycket som händer. hösten är lång och mörk och all min energi är borta.

men jag får iaf nya tapeter i hall och vardagsrum nu, äntligen. är jätteglad för det. men framför mig har jag monsterjobbet att flytta tillbaka alla prylar och jag har verkligen ingen lust att engagera mig i det. vill slänga och köpa nytt. ja, för det har jag ju råd med. inte.
bestämde mig för att bo hos mamma och pappa medan de håller på i min lägenhet. sover på soffan eftersom bror och två av hans kompisar också är här. längtar hem, vill sova i min säng. och vill ha mina saker omkring mig.

kursexamination idag med. opponering av b-uppsatsen/projektarbetet. det gick faktiskt bra. både att opponera och att bli opponerade på.

mest av allt känner jag mig bara trött och ledsen nu. inte av nån särskild anledning. men det är höst. och grått och mörkt.


fyllt år har jag också gjort. födelsedagen var bra och jag blev uppriktigt rörd över alla gratulationer. litet ljus i mörkret.

inläggen här kommer antagligen att bli rätt så sparsamma. för om jag blir trött på mitt eget gnäll så kan det knappast glädja någon annan heller. men nej, jag kommer inte att döda bloggen. den får allt vara kvar. trots allt så faller ju ändå andan på emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0