uppdatering..

..sådan den nu är..

aja, till att börja med har jag inte ens kunnat komma in på mitt bloggkonto. skumt där, tycker jag. och för det andra så har jag inte haft ork att prestera nåt här.. är helt slut. i need sommarlov!! är inne i en sån där period igen att vad jag än gör så är det nåt annat jag egentligen borde göra ist. *suck* kanske borde försöka skriva ihop nåt sorts schema för mig själv.. och följa det också. det är där svårigheten ligger..

det kommer att komma ett till inlägg om fb-grupper. behövs tänkas igenom ett varv till bara, tror jag..

har lite beslut att fatta också. skulle behöva unna mig en dag ute vid havet. eller iaf nåra timmar. skulle varit fint att sitta på en klippa nånstans och bara låta tankarna fara som de vill.
har iaf bestämt mig för att försöka få nån ordning på mitt skrivande igen. har endel som behöver komma ut på nåt sätt. gäller bara att hitta orden igen, men det kanske jag inte bara kan sitta och vänta på? näpp, handling var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0