15/5

är lite trött på att det inte alltid går att komma in på mitt bloggkonto.. tröttsamt att om jag väntar ett tag och försöker igen så har jag oftast glömt den där speciella tanken som jag hade tänkt skriva om. dåligt arbetsminne, jag vet.. men jag tycker faktiskt att det här ska funka! aja, får väl byta blogg annars..

är helt slut idag.. sovit för lite.. var i gbg igår och lyssnade på Göteborgs indiekör. sååå bra var de! och efter det så var jag och åt på "tre indier" med moster, hennes man, en kusin och hans flickvän. jag åt zafrani kofta, det var gott men helt ärligt så gör min faster godare kofta. men aja, efter restaurangbesöket så åkte vi hem till kusinen och hans flickvän och åt rabarberpaj t efterrätt. den var smarrig!! fem stjärnor till moster för den! :)
väl hemma så tänkte jag väl mest slappa, kolla nån film eller så. men det blev hem t nettan ist.

var väl hemma halv fem i morse. det börjar faktiskt ljusna ute vid fyratiden nu, härligt!! vaknade igen vid halvtio. för lite sömn för mig vilket har resulterat i att min hjärna är mos idag. tröööött!! känner mig nästan bakis och det är jag ju faktiskt inte. rättvist är det iaf inte!!

tur att vädret gör det okej att ligga på soffan under täcket och kolla på film idag. fast just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och längtar efter sommaren.. vill ligga på en filt i gräset under ett träd och känna sommaren omkring mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0