insikt

via en bekants blogg så kom jag över en annan blogg, som skrevs av en tjej i min ålder. hon hade fått beskedet cancer och att hon bara hade ett år kvar att leva. jag läste de inlägg som var skrivna i mars, de var få. men de gick rakt in. igår gick den gär tjejen bort..

det är verkligen dags att börja värdesätta det jag faktiskt har. dags att sluta önska att det vore anorlunda. dags att gå vidare och lämna det som drar ner mig bakom. dags för handling ist för självömkan. dags att se vad som skulle kunna finnas om jag bara gav det en chans.

Kommentarer
Postat av: Bella

Bra sagt, Anna! Man borde verkligen uppskatta det man har. =)

2010-03-24 @ 19:36:37
URL: http://bellastyckotank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0