update

dags för en uppdatering!!

har haft ett par riktigt bra veckor, en av aneldningarna till att jag inte har skrivit här. den andra anledningen är att det fuckar som faan när jag ska logga in på mitt bloggkonto. tröttsamt! lätt det jobbigaste i-landsproblemet i sin kategori..
vart börja nånstans då? midsommar kanske?

midsommarafton firades hemma hos mamma och pappa med kusiner, mostrar och annat härligt folk! vi började tillställningen med kakbuffé. "för riktiga kakkalas har man inte längre och därför ska vi ha det nu", sa kära mor. fick bidragit med en kaka: kladdkaka med kolasås och skivade jordgubbar. och ja, det var faktiskt lika smarrigt som det låter :) för att sammanfatta resten av kvällen så blir det bäst om man citerar bella. "vi sjöng oss hesa och skrattade oss till ett längre liv"

midsommardagen vart det grillning. hemma hos kusin adams granne. japp, vi blev några gamla barndomskompisar så vi tog såklart en tur längs memory lane. självklart skrattade vi mycket!! :)

sundanatta är värt att iaf nämna också. och egentligen kan den sammanfattas med två ord: SKRATT och DANS. längesen jag skrattade så mycket och som vi dansade!! i like!

även om de senaste veckorna har varit riktigt bra så måste jag få gnälla lite också.. var på jobbmöte i måndags och fick mitt schema inför sommarfritids. undrar var rättvisan finns när jag har åkt på att jobba sent alla tre fredagarna. INTE schysst!! vi är faktiskt tre stycken som jobbar så det hade väl kunnat gå att fixa så vi fick en var.. och en tidig var.. jag vet! det är i-landsproblem men faan då!! fast antagligen så kan jag ju säkert byta med någon.

[vill.upp.till.himlen.en.gång.till]

Kommentarer
Postat av: Bella

Var det du som bakade den? Den var ju min och Adams favorit =)

2010-07-08 @ 20:33:22
URL: http://bellastyckotank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0