så lite som möjligt

denna dagen har ägnats åt att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. har lyckats rätt bra med det, om jag får säga det själv. har faktiskt sovit större delen av dagen, så sjukt trött!!

imorron ska jag iaf tvätta. och så ska jag hem en stund t mamma och pappa. säga hej då lite för de ska åka t egypten. och jag är inte det minsta avundsjuk och jag vill inte alls förlja med. nej då, jag trivs sååå bra här i mörkret och kylan. det håller inte alls på att ta livet av mig. inte alls. hur kan man få för sig nåt sånt? näe, fyyy fan! mer sol och värme. nu!!

ryggen bättre idag. gör inte ont alls faktiskt. och det är ju bra.

[you.sang.to.me]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0