9/1

har träffat adam och bella en stund, hemma hos adams föräldrar. alltså en av mina mostrar och hennes man. mycket trevligt! och så blev jag bjuden på god mat :) att maten skulle vara nåt annat än god hos dem händer iofs inte :) alltid kul att träffa dem. och som vanligt blev det många skratt. det gillas!

resten av kvällen ser ut att bli lugn. hade tänkt åka förbi mamma och pappa på vägen hem och norpa åt mig en låda vin som jag såg i deras kyl sist jag var där. men det glömde jag ju givetvis.. *suck* aja, jag överlever nog ändå..

skönt att det är en till ledig dag imorron. om solen skiner då ska jag se till att ta mig ut en stund. behövs.

[a.dream.is.a.wish.your.heart.makes]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0