25/1

ska ägna dagen åt att läsa egentligen, barn upptäcker skriftspråket, men det går inge bra.. tankarna drar bara iväg åt andra håll.. kan inte fokusera på det jag ska läsa, alls. det är sååå frustrerande! på- och avknapp för distraherande tankar efterlyses. till saken hör att det egentligen inte är en särskilt tung bok att ta till sig så det borde faktiskt inte vara några problem med läsningen.. som tur är så har jag imorgon att läsa på oxå. men jag hade faktiskt tänkt att läsa minst hälften idag och inte spara allt tills imorron. *suck*

[leave.my.thoughts]

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag känner igen mig där! Man bara hatar såna dagar då man sitter där och läser samma mening fem gånger... Usch, hoppas att det gick bra ändå! Kram

2010-01-25 @ 22:38:29
URL: http://metrobloggen.se/bellastyckochtank

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0