poesiverkstad..

..skulle det ha varit idag. men när vi kom till klassrummet så hade vi ingen lärare men vi hade fått uppgifter som vi skulle lösa basgruppsvis. sånt kan man faktiskt bli lite trött på! men aja, det var jag ju bara att lösa det..

men det jag faktiskt tänkte på, och har tänkt lite på under de senaste dagarna när jag har förberett mig för idag, så är det att jag vill ha mina ord igen. vill kunna skriva mina känslor igen. vill ha det sådär igen, att orden får vingar och svävar, flyger och bara stämmer med varandra. men det var längesen nu. orden vill inte riktigt, de lyfter inte på samma sätt längre. de känns mest tunga. och banala.

men idag har jag hittat melissa horn. hur har jag kunnat missa henne förut?? underbara låtar och så vackra texter.

[jag.vill.ha.dig.som.jag.hade.dig.förut]

Kommentarer
Postat av: Bella

Hur kunde de lämna er själv så där? Fy fy va arg jag blir! kontakta Slug, så där ska det verkligen inte få va!

2010-02-25 @ 07:08:33
URL: http://bellastyckotank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0