sovmorgon?? skitanalys!!

tycker att det är sådär kul att vakna halv sju en lördagmorgon utan att kunna somna om igen.. men jag låg iaf tappert kvar i sängen och gjorde mitt bästa tills klockan var kvart över nio typ. då gav jag upp!

har iaf fått ringt t pappa så att han kommer och hämtar mig snart, han måste hjälpa mig med min hemtenta för det här går inte. blir helt knäpp på den där jävla skitanalysen som inte vill bli skriven.

ikväll ska vi dessutom fira mamma som har fyllt år. och eftersom svägerskan (och storebror) är där så lär det bli nåt riktigt gott till middag. och jag har köpt en riktigt bra present, tror nog att mamma kommer att bli glad. :)

[don't.want.you.to.be.gone]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0