något av en chock?

kan inte riktigt smälta att mattekursen känns hanterbar. mycket bättre än läs- & skrivkursen. vem hade kunnat tro nåt sånt?? jag som alltid har mått dåligt och fått ångest och panik av att bara höra ordet matte.. fast till saken tror jag hör att det är ordning och reda i den här kursen. kursledarna är tydliga och ger raka svar. inget velande eller flummande. det känns så bra!! och jag har grepp om det vi gör och läser, jag kan se syftet med det och det gör allt så mycket enklare! och föreläsningarna är bra! håller jag på att bli omvänd?? det återstår att se men äntligen får jag saker förklarade för mig så att jag förstår och kan ta det till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0