lördag då ja

är si pekeröd och slappar. fast slappigheten vill inte riktigt infinna sig. lite för kallt.. tycker att pappa ska tända i spisen/kaminen, elda är han bra på. men han tyckte att det var roligare att gå ut och leka med sin damm ist. aja, får väl tända i kaminen själv. om jag orkar.
fick med mig massa tvätt hit också "jaha ja, du kommer hit med din smutsiga byk" sa min fantastiskt roliga pappa då.. *suck* men äh! det är bra att han finns. trots humorn :p

tanken är att jag ska förbereda inför fältstudierna på måndag också. och dessutom få lite koll på litteraturen också så att det kanske blir lite lättare att sätta igång med skrivandet också..

[leave.now.and.never.come.back]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0