21/4

ska skriva hemtenta denna veckan och i vanlig ordning går det tröööögt.. har satt upp ett litet delmål för mig idag. hanterbart, så det borde gå. och egentligen så är det inte så svårt. men skrivandet låste sig som fan förra kursen och har inte riktigt lossnat. det borde inte vara så svårt nu, behöver bara skriva fyra sidor den här gången.

har tvättstugan nu med. kul att det bara är den ena tvättmaskinen som funkar då.. inte ok! men tur att jag tvättade ett jättelass hemma hos mamma i helgen. så det kommer nog att funka ändå. huvudsaken är faktiskt att jag får tvättat sängkläderna och det kommer jag ju att hinna med.
men shit! vad tråkigt det här inlägget blev.. :(

men roligt var det iaf i måndags när jag var ute på fältstudier. hade velat vara där hela veckan och inte skriva. vill jobba nu!!! vill ha en tjänst som är utformad som min gamla. trivdes riktigt bra med det. dags att lägga fram den idén för fru rektor kanske?? hon kanske kommer att ge efter om jag tjatar tillräckligt länge? ;) i vilket fall som helst så verkar det som att hon kommer att ordna iaf tre veckors jobb åt mig i sommar. det är bra! och om det blir som förra sommaren så blir det nog lite till ändå. håll tummar och tår!

[you're.a.manwhore.sexiest.ever.but.still.a.manwhore]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0