läslördag.. :s

jaa, fick iaf fixat köket och hämtat grjerna från hm på kvantum igår. men inget läst.. var hemma hos bästa miss sofie på kvällen. delade en flaska vin och mycket prat.. behövdes. <3

idag har jag iaf tagit tag i läsandet. och det är bra. börjar få lite koll på hur jag ska göra observationerna också. så nu känns det inte så ångestladdat längre. men i vanlig ordning så kommer väl ångesten att infinna sig på nytt. det är en av mina följeslagare som sällan eller aldrig sviker..

ikväll blir det nog mest lugnt här hemma. film kanske. och inte för sent. kommer väl att få ägna morgondagen åt läsning också och då är det ju en klar fördel om inte hjärnan är helt och hållet mos. svårt att ta till mig något alls av litteraturen då ju.. aja, vad är väl en bal på slottet? just det, dötrist.

hade ju tänkt göra kyckling-wok till middag ikväll. men så insåg jag ju att jag glömde köpa wokgrönsaker igår. bra där, ivarsson!! och just nu har jag iaf ingen ork att gå och handla. aja, får väl se hur det blir..

[if.i.should.be.so.bold]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0