första skoldagen

så var första skoldagen avklarad nu då. inte å farligt bara kursintro idag.. och när det var färdigt så blev det en fika med jea och emma :) kul att träffa tjejerna igen!

köket är rensat nu också och imorron så kommer de och tapetserar. fick valt en tapet tillslut. den är inte helt och hållet jag men det var den bästa som fanns.. och den passar in med det andra så..

och nu borde jag verkligen sätta mig och läsa lite, men jag har vekligen ingen lust. aja, vila lite och ta tag i det sen.

[and.i.miss.your.body.and.soul]

Kommentarer
Postat av: <---

sv: ja det är jag verkar det verkligen som. ska väl vara nöjd för det.



Hoppas att allt är bra med dig annars.

Kram

2009-09-01 @ 15:57:00
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0