takida och hemtenta...

...är två saker som inte ens borde nämnas gemensamt, egentligen!

takida igår var sååå jävla bra!! men en sak är säker: nästa gång blir det ståplats!! igår hade vi ju sittplatser, såg bra och så men det blir inte samma sak.. även om marra och jag gjorde det bästa av det och stod upp :) vill se dem igen!

och nu ska jag ägna mig åt hemtentan hela helgen. vore ju bra om jag kunde komma igång med den då.. lite självdisciplin vore på sin plats nu! men boken är iaf framplockad och jag vet vilka sidor jag ska koncentrera mig på så egentligen borde det inte vara så svårt att sätta igång. *suck*

Kommentarer
Postat av: My

Vart är mitt hemliga meddelande??

2009-11-28 @ 19:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0