29/11

hemtentaskiten börjar iaf ta form nu. men undrar sååå om jag har tolkat uppgiften rätt och om jag isf har utfört den rätt.. aja, det återstår att se. får köra på det här, känns lite sent att ändra sig nu.

första advent har det visst varit idag oxå. det har jag faktiskt inte märkt något av. har varit i spekeröd hela dagen och eftersom mamma har varit i oslo över helgen så är det ju ingen som har tänkt på att ta fram ljusstakar och stjärnor.. nåt kul ska väl hon få ha när hon kommer hem :)

var en fin dotter och lagade middag till pappa idag, när jag ändå var där. köttfärslimpa med potatis och kantarellsås blev det. det blev faktiskt inte helt fel trots att jag fuskade lite och använde blåbands pulversås. skam på mig! :p

dagen imorron ska ägnas åt att få färdigt hemtentan och om det blir nån tid över så ska jag ta tag i röran här och försöka hitta mitt hem. få upp nån ljusstake också, kanske..

hmm.. det finns ett ordspråk som lyder: "igår smidde jag tusen planer. imorse gjorde jag precis som vanligt." det är ungefär mitt liv i ett nötskal. och "mañana är den bästa veckodagen" stämmer också rätt bra.. får försöka göra nåt åt det där.. mer action!!

[u.put.a.smile.on.my.face]

Kommentarer
Postat av: My

Det var ju hur snällt som helst skrivet! Jätteglad

2009-12-01 @ 18:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0