5/3

denna veckan har varit så lugn. känns mycket märkligt. litteraturseminarie imorron och jag blev klar redan igår med det som skulle läsas, har tillochmed skrivit lite :)
blir första helgen på aslänge som jag inte har massa som jag borde läsa. vad ska hittas på då? jag vill se "män som hatar kvinnor". får hitta nån som vill följa med.

men nästa vecka börjar helvetet igen. för då ska fördjupningsarbetet skrivas. ser jag inte fram emot alls. två dagar vfu iofs, men det är ju knappt nåt.
en av seminariegrupperna har fått reda på tentaresultaten. hoppas vi får det imorron, så jag kan sätta igång med kompleteringen. och då fick jag ju genast nåt att göra i helgen. woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0