2/3

denna dagen då... tja, ville till att börja med inte alls gå upp imorse när klockan ringde. men det var ju bara att göra det. och nu i efterhand så var det väl inte helt dumt. för uppföljningen idag om barns och ungas uppväxtvillkor var väldigt bra. kanske det bästa i kursen... även om det just nu inte känns som att det säger så mycket, fast det var bra.

å så var jag en fin dotter och bjöd mamma på middag idag. nån sorts kycklingwook-historia med nudlar. gott blev det iallafall. och mangosorbet till efterrätt :)
och så var det rätt bra att hon skulle iväg rätt snabbt, så att mamma-dosen inte blev för stor. det är lätt hänt...

imorgon är det genusföreläsning. ska bli intressant. och så är den kniviga frågan om jag ska läsa färdigt boken nu, eller om jag ska göra det imorron eller onsdag. för vi ska skriva en logg om boken och ta med till litteraturseminariet på fredag och i den ska man tydligen försöka koppla boken till föreläsningen... aja, i-landsproblem. det löser sig. har ju tid på mig.

[längtar]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0