lista.2

den här mycket meningsfulla listan dök upp efter lite mer letande. nej, jag har inte, inte, inte alls tråkigt...

Vad gjorde du imorse? vaknade?

Din senaste resa.(utomlands) rom

Vilken är din favoritdricka? dricka... som i läsk då? cola...

Tatuering? nä, inte än. men jag vet vad jag vill ha

Kroppspiercing?
öronen då, två i vänster och ett i höger. och vänster  näsvinge. får fortfarande igenom min labret (under läppen) om det skulle vá nödvändigt

Hur mycket gillar du ditt arbete (0-10)? jobbar ju inte nu...

Födelseplats? Kurunegala

Favoritsemesterort? sri lanka, såklart =)

Har du nånsin varit i Afrika? nej. Men jag har stått vid Gibraltar och sett det

Någonsin stulit en trafikskylt? Inte ÄNNU!!! De sitter så förbenat!

Varit med i en bilolycka? ja

Vart vill du resa och varför? sri lanka, motivering känns överflödig...

Favoritnummer? 16 ("ett bra nummer glömmer man aldrig"  citat av Janne)

Favoritfilm? jaha, och det är nåt man faktiskt ska kunna svara på?? 

Favoritmat? indiskt

Favoritdag i veckan? lördag

Favoritmärke på kroppstvål? Naomi Campbell´s Cat de luxe

Favorittv-serier? grey's anatomy, bones, cold case och vänner 

Tandkräm? colgate, fin guldig tub för vita tänder och mot tandsten

Favoritdoft? jasmin

Vad gör du för att koppla av? koppla av?  

 Hur ser du dig själv om 10 år? jobbande som fritidspedagog, förhoppningsvis boende nån annanstans än här.

Vad gör du när du är uttråkad? går och lägger mig eller "tokterrar" nån stackars krake

Vad tycker du om att få? Går inte att uttrycka i ord. Men jag vet att ni vet.

Senaste person du var kär i? personen i fråga vet juh om det. och det räcker väl? eller hur, snyggve ;)


Vilken färg är det på dina kökstallrikar? blåa


Vilken bok läser du just nu? läser om "lejonets dotter" av jennifer roberson

Hur ser din musmatta ut? har ingen


Vilket är ditt favoritbrädspel? backgammon

                     

Favorittridning? Nemi


Det första du  tänker när du vaknar? klockan?


Favoritfärg? svart, röd, rosa


Färg du gillar minst? orange och babyblått


Hur många signaler innan du svarar i telefonen? tja... olika


Framtida barns namn? ska inte ha några barn...


Vad är viktigast i livet? de jag älskar


Gillar du att köra fort? oh ja!


Sover du med ett gosedjur? nä.

Storm. Häftigt eller läskigt? båda, antar jag


Vilken var din första bil? har inte haft nån egen bil än.


Om du fick träffa vem du ville, vem skulle det vara? that's for me to know and you to be curious about


Favoritdrink? dricker juh inte sprit... fast ajdin gör en grym vodka lime


Stjärntecken och födelsedag? skorpion, 28:e Oktober


Om du fick jobba med vad du ville, vad skulle det vara? det jag utbildar mig till kanske?

Om du fick välja vilken hårfärg du ville? är nöjd som det är...


Är glaset halfullt eller halvtomt? tomt, fyll på det!


Bästa bok du läst? "rosario är död" av Majgull Axelsson


Har du rätt fingersättning? nope. tycker det é löjligt


Vad har du under sängen? damm


Favoritmusik? rock & reggae


Ketchup eller senap? varför välja? båda är ju bra!


Hamburgare eller korv med bröd? hamburgare


Favoritfryck (utan alkohol)? vatten

Bästa stället du nånsin varit på? sri lanka


Nästa plats du vill resa till? skotska högländerna.

Vad har du för skörmsläckare? *da.mi.basia.mille* i en cool roterande 3d-text... :p

Burger King eller McDonald's? bk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0