10/6

idag är jag bara trött, trött, trött. jag skulle ha tagit tag i röran här, tvättat och tagit mig ner till torget för att skriva in mig på arbetsförmedlingen och fixa lite papper från banken. tvätten blev gjord, det andra får vara tills en annan dag. är så trött och vill bara sova... vädret kanske? ja, skulle tro det. för ute är det grått och trist och tråkigt. och regnigt. känns som min själ just nu. grå och trist och tråkig. inget häftigt rött eller glatt och bubbligt rosa och turkost. ingen bubblig glädje idag och inga glittriga fnitter. skulle nog på min höjd kunna prestera ett halvhjärtat halvleende. tur att jag inte måste träffa nån idag...

och när jag tillochmed drömmer att det är fel och det ger mig ångest så kanske jag borde låta det vara. det är väl så att det helt enkelt inte är dags än...

två veckor kvar tills resultatet kommer på ladok, det är länge ju. vill veta vad jag fick för betyg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0