hitta orden igen...

mmm... det  här bloggandet är kanske, mer än nåt annat, ett försök för mig att hitta mina ord igen. för det fanns en tid när jag kunde använda dem... och jag undrar om det andra skrivandet kommer att bli lättare om jag hittar mina ord, så jag kan skriva mina tankar.

tankar ja... men inte bara. skrev mina känslor också. visst kan man undra vad det var som hände. tankarna och känslorna har ju knappast tagit slut, så vart tog orden vägen? men jag läste nån stans att tankar kan bli för många för att uttalas med ord. inte exakt så, men nästan. kanske...

byggde luftslott igår. igen, kanske ska tilläggas. och som vanligt föll allt samman när du hade gjort entré. det borde inte vara så och det är inte rättvist. sagan borde ha skrivits i cement istället för i sand. men sagorna ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0