helgen som gick och lite så...

trots att det är onsdag idag så borde jag ändå skriva lite om helgen som var...
fredags var lugn, passerade utan att lämna nåra större avtryck, inga alls faktiskt.

men lördag :) först frissan, skulle bara kapa topparna en liten bit men som vanligt klippte hon av asmycket! säkert 1 dm. men ja, ja det växer ju ut igen....
på kvällen var det hem till marra och kolla melodifestivalen med henne och johanna. jag säger bara: vad är det här?? om det inte blir bättre än så kommande lördagar så kan ju sverige stryka sig ur tävlingen genast... och hur kunde caroline af ugglas komma vidare??? marra, i blame you ;)
aja, efter nämnda tillställning åkte vi iaf till hk, där var massa folk... fast marra-love och jag åkte upp till baden istället. och det var ett mycket bra beslut. kul var det. och som vi dansa!

och söndag passerade också utan att göra nåt väsen av sig. mest soffläge. fast jag var inte särskilt baiks, och glad var jag för det :)

dagen idag kommer att bestå av jag ska tvätta. och så måste jag läsa och städa. men vilket ska jag börja med. båda måste ju göras.
av två onda ting väljer man det minst onda. men här är det ju mer en fråga om pest eller kolera. båda är skittråkiga ju!

[i.wish.i.knew.how.to.quit.you]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0