vfu :)

har haft vfu idag då. uppgiften som skulle göras blev gjorde men vad den ska resultera i fattar jag inte riktigt. men det kanske löser sig. och som vanligt när jag har vfu:at så vill jag inte plugga längre. bara jobba. trivs sååå bra på min vfu:plats!! fick även frågan om jag ska vara med på deras personalfest om ett par veckor. det vore nog kul, men jag jobbar ju inte där längre.. aja, får tänka lite på det. eller så är det bara att gå dit och se glad ut eftersom jag faktiskt blev tillfrågad. ja, så blir det nog.

gillar inte kursen som är nu.. den är svår och tung och alldeles för mycket. hade verkligen behövt vara lite ledig i jul men det är ju bara att glömma.. 15 jävla sifor projektarbete som ska skrivas. me not like!!

[saknar.saknar.saknar]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0