söndag slappa söndag

fick mycket trevligt besök av adam och bella förut idag. kaffe till adam och te till bella och mig. mycket skolprat blev det, men det är väl inte så konstigt eftersom bella också läser till lärare.. men hon är ett år före mig så jag får nyttiga tips :) många skratt också som vanligt när vi ses. i like! julafton ska firas med dem också, det är bra tycker jag!

såg slutet av anna ankas jul ikväll. söte göte en sån verklighetsfrånvänd och rent ut sagt korkad människa. hennes åsikter är ju nästintill stenålders!! och en sak jag inte kan bergipa är hu fan den människan har sex om det bara tar 30 sek - 2 min, som hon sa. :D

nu har jag däremot hittat en dokumentär om "de dimhöljda bergens gorillor", den känns mer givande. :)

[not.like.this]


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-20 @ 22:03:23
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

hej

2009-12-20 @ 22:07:12
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Adam

Tack för kaffet! Städningen var definitivt godkänd!

2009-12-22 @ 08:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0