11 årsen

julafton imorron. det betyder att det är 11 årsen som vi var på sri lanka och jag träffade chandra och podemenika för första gången. undrar om vi nånsin kommer att ses igen.. just nu så känns det så avlägset. måste, måste verkligen skriva till chandra snart. helst i förrgår egentligen.

11 årsen men ändå känns det så nytt.. minns fortfarande hela den dagen i detalj. så klart och tydligt. och jag kan fortfarande inte sätta ord på hur det kändes då, hur det känns nu.. vad ska jag känna inför det? måste jag verkligen kunna sätta ord på det?

näe, julafton har verkligen inte varit detsamma sen dess.. tur att den ska firas med goa kusinerna. de är bra!

[you're.always.in.my.heart]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0