tjörn runt-helgen...

...är det nu då. vá hemma hos mellen en stund igår kväll. trevligt, trevligt. men trötta var vi båda två så det blev ju inte så särskilt sent..
idag regnar det och är trist och tråkigt. har varken orken eller lust att gå ut. så det blir lugnt ikväll. men vi får väl se..

fick jobbat tre dagar denna veckan och så har jag fått fyra dagar nästa vecka. så jag är nöjd! trivs så bra på k-norum! hoppas, hoppas, hoppas att jag får jobb där när jag har pluggat klart. och tills dess så tänker jaf iaf fortsätta göra min vfu där. det är ett beslut som bara känns mer och mer rätt.

och det andra? jaa, det är som det är och just nu känner jag mig som en påse skit ungefär.. :(

[i.think.it.might.kill.me]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0