lista igen då..

Jag har insett att min senaste kyss: var med den som jag vill fortsätta kyssa

Jag pratar:
oftast bara när jag måste

Jag avskyr när folk: intrigerar och snackar skit, i brist på eget liv

Min bästa vän är: sofie.

Min första vän heter: jaa, det var väl kusin hanna det. och strax efter kom mimmi

Kärlek är: just nu mest jobbigt och något jag önskar att jag kunde styra över.

När jag borstar tänderna: tänker jag djupa tankar

När jag lagar mat: blir det oftast bra

Jag tänder på: humor, självsäkerthet och ödmjukhet

Jag är rädd för: att vakna en morgon och undra om det som har passerat var mitt liv..

Den värsta känslan är: sorg och ångest

Den bästa känslan är: när jag har uppnått mina mål.

Jag är bäst på: att se saker ur ett annat perspektiv. men det betyder inte att jag nödvändigtvis ändrar åsikt/ståndpunkt för det..

Jag är sämst på: att släppa taget

Om jag va ett djur skulle jag vara: en falk. luftburen, snabb och fri

Min mobiltelefon: borde bytas ut snart..

När jag vaknar på morgonen: vill jag fortsätta att sova

Just nu tänker jag på att: jag vill gå ut ikväll och dricka färgglada drinkar :)

Kommentarer
Postat av: <---

Hej

Klart att vi ska ta drinkar på harrys snart. Jag har semester så jag kan när som. Men kanske på onsdag? Lill lördag du vet ;)



Kram

2009-08-02 @ 12:12:11
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/
Postat av: <---

ps. jag har lagt till dig på bloglovin så att jag kan följa dig lätt. Har du inte varit inne på den sidan så rekomenderar jag den. Den håller koll på alla bloggar man följer åt än. Smidigt som bara den

2009-08-02 @ 12:14:12
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0