kräftskiva :)

kusin adam messade för ett par timmarsen och frågade om jag skulle med till en av våra mostrar på kräfskiva. (men då mina föräldrar inte är hemma så hade de inte talat om för mig att det skulle vara det.) så eftersom jag inte ens visste om att det skulle vara det så sa jag ju att jag inte skulle det. men efter ett par mess och ett par telefonsamtal sa bästa adam att han hade kräftor till mig med och att jag kunde åka med dem så nu ska jag med! tur att jag är en flexibel och spontan männniska som inte mår bäst av att veta saker en stund i förväg.. :D fast det fick jag ju iofs nu, flera timmar :D summan av det hela är att det ska bli riktigt nice att träffa kusiner och annan släkt och så ska det bli riktigt göttans med kräftor :) och så blir det bad också, det hör till hos den mostern som har kräftskivan :) är dock lite besviken på mamma och pappa som inte talade om för mig att det skulle vara nåt ikväll, bara för att de inte är hemma. men aja, det blev ju bra tillslut ändå.

igår var det riktigt segt.. blev lite utgång och sent i torsdags.. det började med att jag skulle möta upp sandra på bara för fika/lunch. och sen dök marra upp och tyckte att jag skulle stanna kvar där tills hon slutade så det gjorde jag. och efter det gick vi ut och tog nåra öl. sen hamnade vi hemma hos mig och drack ett par öl till :)

[this.is.my.life]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0