jobbat idag då..

..och fy vad trött jag har varit. näst intill sömnlös natt. gick och la mig vid elva och sista gången jag kollade på klockan så var den ju iaf två-halv tre. och så skulle jag ju upp kl. halv sju. och jag var INTE nöjd när jag blev väckt, när arbetarna som håller på här dundrade förbi utanför, tio i sex. apskit! de har ju blivit erbjudna sovmorron. men nejdå, då sätter de igång tidigare ist..

men aja, dagen på jobbet har iaf varit bra! kändes bra som fan att vara tillbaka :) och så fick jag två till arb.dagar denna veckan och så blir det antagligen nåra fler nästa vecka, förutom den jag redan har fått :)

somande så sött en stund på soffan förut, en timme eller så och det räcker ju för att jag ska va för pigg för att gå och lägga mig nu.. *suck* men jag borde väl göra ett försök iaf.

men äh! skiter väl jag i!! är så jävla trött på alla måsten och borden.. jag har sommarlov och tänker göra det jag vill ist. sådeså!!

[vill.ha.mer.oftare]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0