beslut

"jag vill inte bliva stur" vart nu det citatet kommer ifrån..

beslut som måste fattas. och det är fan inge roligt när jag kommer att må dåligt hur jag än gör.. men det finns ju bara ett alternativ som är det rätt egentligen. men att det ska vara så svårt att göra det.

och så har jag fått lite skolångest. typ tre böcker som ska vara lästa och skrivna lite om tills nästa vecka. synd bara att böckerna jag beställde för nån månad sen har kommit på villovägar. men jag fick iaf lånat en bok av jea. så det ska resten av veckan ägnas åt. läsning. woho!!

och så ska jag ju jobba torsdag- och fredag eftermiddag. det är iofs bra.

[the.flame.still.burns]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0