3/8

en sån trååååkig dag jag har haft idag. usch och blä!!

sånna här dagar, när det bara regnar, borde man få tillbringa i sängen tillsammans med lämplig snygging. och när jag inte kunde få det bästa idag så borde jag ju ha tagit tag i mitt hem, i vanlig ordning. men min vana trogen så ville jag inte det och så gjorde jag inte det. mycket lotta-på-bråkmakargatan-syndrom är det nu.

fattar inte hur folk orkar.. så mycket skit runtomkring nu. trodde ju att intigerandet och skitsnackandet skulle avta ju äldre vi blev. men oj, vad jag bedrog mig. *suck*

saknar killarna.. tycker verkligen att det är på tiden att vi träffas snart. var såå längesen vi sågs allihop.

[baby.you're.the.right.kind.of.wrong]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0