26/8

har varit såååå trött idag, inte så konstigt kanske. fick nog inte mer än tre timmars sömn inatt. många konstiga tankar som snurrade när jag skulle sova. och när klockan ringde halv åtta imorse var det ju bara att gå upp eftersom jag hade tvättid.. men aja, fick tvättat och läst endel iaf. men sen blev det soffläge. och sovit lite..

vaknade av att mickan messade och frågade om jag ville komma och hälsa på henne om ett par veckor. och det ska jag, hade jag tänkt.

ska hem till zara sen, dricka vin, äta ost och kex och snacka skit. men det blir nog rätt lagom lugnt eftersom vi ska jobba imorron båda två. börjar iofs inte förren kl. ett..

fick mina böcker idag också. bra där :)

[kan.inte]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0